Liviu Taloi: Cum Să Faci Campanii Eficiente cu “pisici” pe Social Media

 

Un interviu în care aflăm, printre altele:

  • cum vindea Liviu hard-diskuri pe Twitter pe vremea când Twitter era pe val
  • care este cel mai important lucru pe care trebuie să-l faci ca să vinzi eficient prin social media – hint include folosirea intensivă a urechilor virtuale
  • ce înseamnă pisicile pe Facebook sau alte platforme și cum să le folosești în campaniile tale 

Liviu Taloi este Co-Fondator al proiectului ECOMpedia.ro si Community Manager pentru GPeC (Gala Premiilor e-Commerce).

Are peste 15 ani de experiență în marketing online și peste 10 în e-commerce. A ținut, printre altele, poziția de PR Manager la eMAG. În 2005, a fondat o companie de consultanță web specializată în e-commerce și evaluare de site-uri, Web Audit. 

Liviu este unul dintre speakerii de la Open Connect Summit#6 și ne vorbește pe 22 Septembrie din experiența lui directă de aproape 20 de ani în marketing online și social media.

Am vrut să fie ca un “sneak preview” pentru evenimentul de pe 22 Septembrie.

Ce a ieșit, te las pe tine să descoperi în video.

Am avut și un moment în care am răsturnat telefonul cu care filmam, dar ne-am revenit repede 🙂

Una peste alta, am aflat lucruri de valoare și ne-am și distrat. 

“Teicăuei-uri”

Uite cele mai importante “teicăueiuri”(așa cum se spune la noi la români sau la englezi “take away”:) ) din discuția cu Liviu.

0’00”-5’00” – Introducere, dăm cu share, începem să povestim despre social media și de ce nu putem defini foarte exact ce este “social media”.

  • Este pentru prima dată în istoria e când e-commerce când avem acces la un instrument de promovare atât de natural, conversațional.
  • Marea noutate adusă de social media este tocmai aspectul conversațional, bi-direcțional.
  • Cei care vor învăța să se centreze pe nevoile clientului vor câștiga jocul de social media.

5’00” – 6’00” – Ce anume convertește cel mai bine pe Facebook

  • Din analizele mele, traficul organic vinde cel mai bine. 
  • Postările plătite care spun doar “cumpără-cumpără-cumpără” fără să dea valoare clientului nu vând la fel de bine ca postările organice

6’46 – 7’45 – Momentul în care am răsturnat telefonul, nu te speria, l-am repoziționat rapid 🙂

7’45’ – Începuturile social media prin blogging și influența asupra societății

8’00 – 15’00 Cum vindem prin social media pe loc – Regula celor 5 minute

  • Cel mai important aspect este să asculți ca să poți să vinzi apoi
  • Exemplul lui Liviu din 2009 cu vânzarea de hard-diskuri prin Twitter
  • Ascultă nevoile și frustrările oamenilor din social media și intervino rapid pentru a le rezolva problema
  • De ce este nevoie să asculți în timp real ce spun oamenii despre compania ta
  • Cum să folosești funcția de căutare în mod eficient pe Facebook

15:30 – Cum să construiești campanii pe termen lung?

  • Investește în tehnologie pentru a centraliza comunicările de pe social media
  • Cât timp ai să reții atenția consumatorului pe siteul tău – la ora actuală în jur de 5-8 secunde

17’00- 27’00 – Strategia cu “pisici” pentru a crea trafic organic pe social media

  • cum definește Liviu “pisica” în contextul campaniilor pe social media
  • vei afla detaliile acestei strategii la Open Connect Summit 6 pe 22 Septembrie

Ca să îl vezi pe Liviu și pe ceilalți experți în social media la Open Connect Summit#6 dă click mai jos

Pe curând, 

Raluca

 

Social Media Vinde - Open Connect Summit #6

Social Media Vinde – Open Connect Summit #6